måndag 9 juli 2012

-Film inlägg -

ojojoj så trött jag är, och det har inte blivit skrivet på nån dag/ några. Men jag är så trött varje kväll och annars är jag i rörelse hela tiden så skriver jag bloggen gör jag det helst när jag sitter i sängen precis innan jag ska sova men jag lyckas inte alltid så bra med det hehe. Oftast blir det så att jag blir så trött att mina ögon börjar slockna hela tiden och tillslut somnar jag!


Idag blir det till att kanske dra en tripp till övik och gratta mormor beror på hur mamma mår, sedan hem rida Cupido och Tornado, sen blir det nog att sola mig lite brunare och vara ute i de härliga vädret!!!
Haft en underbar helg med älskling, + att det varit mycket bra väder hemma och C har fått träningspass dag :)  När han får vilodagar så far jag ut och skrittar honom på långtygel, det är vilodag för mig! Sedan ibland händer det ju att saker och ting kommer ivägen så ibland för dom vilodag i hagen helt.
Förresten så vill jag tacka Alicia Arvidsson och Rasmus Lindgren som gjorde mig sällskap igår, hjälpte till att bära bommar/hinderstöd och filmade när jag red! Tusen tack ;)
kramkramJW, nu ska jag ut i det fina vädret!




KLOCKREN BILD!!!!..

1 kommentar:

  1. Enormt vilken fin stjärnhäst ni köpt! Massor med lycka till för er :) Jag följer er ständigt vid bloggen!

    SvaraRadera