måndag 23 juli 2012

Jag lever jag lovar

Inte skrivit på ett tag, det är bara så trist när jag inte kan lägga in nya bilder på vad som hänt under dagen från mobilen. Datorn hittar inte mobilen när jag kopplar ihop dom så det får bli  tråkigt.


I fredags kväll åkte jag och mötte Chrille och Rasmus i stan, åkte sedan vidare mot Chrilles lägenhet medans dom var på krogen och firade ngn polare. Jag hade myskväll med film och myste ner mig ordentligt i Chrilles soffa, somnade och vaknade om vartannat, riktigt riktigt skönt!!
Efter några timmar kom Chrille och Rasmus hem, vi såg lite film, lagade mat tsm och Chrille försökte lära mig lite spel.. helt omöjligt att förstår hur allting går till om ni frågar mig! ;)
När vi till slut skulle se en sista film somnade jag såklart i soffan och där fick ja sova undernatten helt död medans Chrille och Rasmus sov i sängen i sovrummet hahaha!  Men tack för en otroligt mysig och väldigt trevlig helg grabbar! :)


Idag har jag jobbat och ridit, imorn ska jag förmodligen lacka en bro, he blir skoj om det inte blir regn förstås för då blir det nog att sitta och plugga istället för Inga skulle fara bort så är helt själv!


Imorgon kommer Veterinär Ingemar Jämte och kollar på Cupido och vaccinerar honom!


Nu ska jag knoppa isäng och sova åt andra hållet i sängen, det var faktiskt riktigt länge sen och alltid dom 3 första dagarna när jag byter håll sover jag så extremt bra! Godnatt allesammans!


Ge mig bättre väder nååååååån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar