fredag 20 juli 2012

Shout it out♥

Går kvällen så hände det inte så mycket annat än  först jobb, sen plugg och ridning alltså standard.
Nu ska jag strax till jobbet igen, men tack och lov är det sista dagen för veckan, jag menar rätt skönt med helg och en sak jag älskar med mitt jobb är att jag börjar 10 varje dag.


Under helgen ska jag nog försöka slappna av lite grann och vara med Olivia Pettersson i helgen + att pappa hämtar mig på lördag kl 9 över dagen så jag får träffa farmor sen blir det nog att han får skjussa mig till Olivia på kvällen och sen sover jag där! :) Så kanske det blir filmkväll eller något mys med olivia och några till på lördag, man vet aldrig vi får se. Hoppas ni alla där ute har det bra, jag överlever bra men är väldigt väldigt trött nu.


Cupido ska få skritta varje dag ända tills på måndag då Veterinär Ingemar jämte (min stora favvis) kommer ut och ska vaccinera! :) kramkramJW
To young to die
 to old to cry
to much in love
 to say goodbye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar