tisdag 10 juli 2012

lilla maja + STORA CUPIDO

Japp dagen har gått fort och jag har knappt hunnit med, tror jag fortfarande var i sängen vid klockan 12-1 och mami hade migrän så masserade henne lite grann.  Har även hunnit se filmen Pappa Polis 2 gånger och shiiit det var inte igår jag såg den, grym är den!


Ponnyridning ägde rum vid klockan 6 och Maja ville prova Cupido och visst fick hon göra det och sååååå duktig hon var men hon tyckte han var stooor hihi. :) och Cupido var så snäll så i stallet och där stod hon och borstade honom och han var liksom jääääääkliogtmycket större än vad hon var.


Cupido fick även sin första dressyrträning idag, det gick verkligen bra! Fick veta ett helt nytt sätt att rida honom, för jaghar suttit och ridit fel! Tänk så mycket man kan lära sig i livet det är ju otroligt :)
Känns bra att vara på rätt spår nu iaf, och väldigt skönt att komma igång med Mias underbara dressyrträningar!


Nu på kvällen har jag fått massor nya filmer till min dator, sen ska jag gå ut till mammas nya bil och byta ut lite musik i låtar som finns i hennes bil i USB minnet.. 


sen ska jag nog mysa ner mig i sängen och se "Det Brinner" som egentligen är en författarbok av Laura Trenter som jag läste mycket i skolan.. men har faktiskt aldrig sett filmen så den blir det att se! :) Mobilen ligger på laddning så imorn kan ni nå mig, har varit lite hit och dit idag så ingen har kunnat få tag på mig idag mn ändring på det imorn! Godnatt, kramkramJW

2 kommentarer:

  1. Ponnyridning å ponnyridning, tyckte mer det såg ut som storhästridning. haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har en poägn precis hahahahahah ;) Är så van att kalla det ponnyridning!

      Radera