måndag 2 juli 2012

underbaaaaart

Äntligen äntligen äntligen får jag sätta mig till ro på altanen, kommit hem, kring 3 tiden i natt/ på morgonen. Hunnit städa och skrubba Määttäs finka vi super snällt fick låna, ägnat halva dagen åt den och verkligen jätte ren och fin sen har vi även städat ur den med virkon så att den blev steriliserad ordentligt. Nu lite snabb lunch/middag innan det blir ut och jobba på gården igen och små mys pauser med Cupido då och då för kan inte låta bli honom hihi.


Nu ska jag gå ut och hämta in Cheyenne för hon ska på en ponnyridning från 5 till 6, och sedan en till med Maya från 6-7. Sedan kommer  hovslagaren och ska sko Cupido ikväll vid halv 9 :)
Senare mot kvällen kommer en riktigt presentation med Tornado och Cupido men ni får ha det så bra tills dess,  helgen ska jag till pappa och fira honom för han fyller år! Ha en bra kväll så hörs vi på några timmar :)




Äntligen står han på gården, min fina Cupido!
Fick även provrida honom en första gång idag, helt underbart var det! 

4 kommentarer:

  1. super fin Jennifer :) !!!!!!Grattis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar sofia!!! Jag gillar honom verkligen jätte mycket och det kommer bli väldigt intressant :) Snart ses vi ute på tävlingsbanorna eller hur har du det med hästar och tid och vad gör du nu för tiden? kramis! :)

      Radera
  2. Han var otroligt fin jennifer!!!!!! ska bli så interssant att följa er, hoppas att ni kommer långt!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh gud vad kul att du tycker det, vi tycker också att han är amazing!
      Kung kung, kramkramJW :D

      Radera