onsdag 22 augusti 2012

bara 9 dagar kvar... ;)

Nu har jag fått låna Fridas dator på skolan, tuusen tack!  :) Alldeles strax har vi en ny lektion för i år, Samhällskunskap som jag behöver för att bli polis, så ska verkligen angagera mig redan från början och inte ligga efter någonting. Så ni får ha det så bra.
Ville bara säga att jag lever, min dator är sönder helt nu var inte laddningssladden som var paj för har fått en ny och den fungerar inte ändå, satt måste lämna in dator och alla bilder program och allting kommer att försvinna förmodligen.

Mitt liv leker som vanligt, inte nå mer än att:
05.00 - Ta in och ge Cupido mat
06.00 -Frukost och göra mig färdig
06.30 - Gå ut med Cupido och gå rakt till bussen sen
08.40 - 15,16.00 Skola
17.10 Åker hemmåt, äter, rider, pluggar sedan är det bara att sova och nästa dag börjar lika dant :)
Så det är inte så mycket som ni missar... hehehe men ska försöka ha dator tills nästa helg iaf då jag fyller 18 ÅR och det blir krogen så mycket roligt filmer och bilder kommer förmodligen ploppa upp efter det!!!!!.  Hoppas alla mår hyvsat bra, jag har varit frisk och sund riktigt länge nu. Otroligt skönt!
Ikväll blir det till att plugga Hovvård och Matte för på fredag är det hovvårdsprov och nästa vecka matte prov. Måste tyvärr säga att jag tycker det är rikitgt skönt att börja skola och saknat klassen som baaaaaaaaaaaaaaraaaa den!!!!! HA EN MYCKET TREVLIG KVÄLL..

1 kommentar:

  1. Ja tror hon gått & blivit vuxen över sommaren ;)

    SvaraRadera