måndag 27 augusti 2012

18år på fredag....

Nu kan uppdatera lite, internet fungerar inte hemma så det blir otroligt tråkigt tyvärr.. och jag vet inte vart jag har lagt min kabel som överför från mob till datan så får helt skylla mig själv.
Kan iaf informera er alla att mina fina Apple Hurricane har lämnat Stall-Strandgården och står nu hos en tjej i Skellefteå som heter Sandra som är 16 och Hurran blev hennes allra första ponny.
Hon åkte ifrån oss i helgen, och jag tror hon kommer få det riktigt riktigt bra!!

För övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv just nu, typ skola och efter den så är det bara hem, äta, rida, plugga och sen sova som gäller!!! Så ni missar inte så mycket om jag säger det.
Ni som undrar hur det går med min nya häst kan jag säga att det går framåt, Cupido lägger på sig mer och mer hull men det kommer nog ta iaf ett halvår innan jag kan börjar arbeta honom på riktigt.
Det var allting för mig för nu orkar jag inte lägga ner mer tid här för ska gå och bli fotograferad på skolan sen jobba litegrann hos Gunne och Britt-marie sedan åka hem för dagen och försöka hinna med 10över 5 bussen från stan! KramkramJW
Har färgat svart hår igen!!!!!!!!! Jippieeeee, black girl ;) Förresten så är min klänning beställd till krogen som ni ser här nedanför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar