tisdag 28 augusti 2012

Nu är jag i skolan idag igen, as usual och bara att vänja sig för resten av året! ;)
Nu är det snart lunch, ska bara skriva klart det här så har jag lunch och ska gå och käka Ris och Skavgryta!

Ikväll händer inget speciellt, red cupido igår och han var hur pigg som helst, ska faktiskt fråga Meta om hon skulle kunna ta sig tid och kosta på att komma ut hem till oss och kolla igenom honom och säga vad hon tycker. Hon är ju duktig på foder och hästar! :)
I helgen vet ni ju vad som händer men det är inte bara krogen som står på spel, dagen efter klockan 9 ska jag ställa upp och självklart vara med på Naturbruksdagen som alltid är på Forslunda några gånger per år. :)

Men nu har jag visat att jag lever... dunkar den hära One More Night... i huvvet och även laddat ner den till mobilen nu! Tack så mycket Ulrika för länken så jag kunde ladda hem några favvorit låtar till mobilen! ;)

Helt fantastiskt bra, börjar ni se så se hela!!! Underbara polisjobbet..!

Så här ser jag ut idag!!!! :)

1 kommentar: