fredag 31 augusti 2012

C P

Just kommit hem med bussen från stan, blev det lite dramatiskt men nu har jag gråtit ut och laddar om inför kvällen med mina bästa bästa VÄNNER som ställer upp och bryr sig! Längtar längtar..

Måste tacka fina underbara Maria som fanns där för mig idag när jag blev ledsen, Johanna på fältarna som ringde ett gulligt hurra-samtal och Markus Nylén som faktiskt bjöd mig på lunch idag i stan och sist men absolut absolut inte sist Chrille muren och alla andra som fixar upp min kväll!!!!!!!!
Tack till alla 347styckna som tagit sig tid att skriva grattis till mig på facebook!

Nu ska jag lite snabbt ta på hörlurarna och champagne glaset, ut och krama om mina underbara hästar, hämta så dom har hö hela kvällen och sen käka middag med min fina familj. Efter det så bär det iväg till stan för att möta upp världens bästa älskling, bästa chrille och många fler som bryr sig om mig och som kommer göra så att min kväll bli den totalt bästa på dom år jag levt.

Jag hoppas alla där ute kommer få en lika trevlig fredag kväll som jag kommer att få!
Vill tacka min underbara familj för att jag än en gång inser hur omtänksam jag är som person, tack för att du gjort mig till den jag är idag mamma! KramkramJW

2 kommentarer: