torsdag 30 augusti 2012

Samtal efter samtal..

Hejsan, Hunnit med mycket idag och internet är fixat så skriver nu direkt ifrån min säng!

Varit i skola, äntligen shoppat nya riktiga träningskläder, planerat morgondagen, ridit, träffat mormor, snackat med folk i telefon, framför allt men en otrolig nära vän till mig vid namn MARIA + att även min lillebror ringde mig!!!!!!!!!!!!!!!

Kvällen har varit mycket underbar tack vare ett helt sjukt roligt och lärorikt samtal som vanligt med en underbar Maria Johansson!!!!!!!!!!!!!! Dessutom kan jag knappt tro mina ögon att imorgon är den dagen jag har tjatat om på bloggen, det som jag verkligen längtat till och pratat i över ett år om, nu är det bara 1 natt kvar sen imorgon kväll står jag där i kön och väntar på att få komma in ;) Blir ju inte riktigt premiär, men iaf stor premiär i umeå!


Nu ska jag sova och samla mig inför imorgon.. wiiiiieeeee happy birthday to me tomorrow!

kramkramJW

Saknar min älskade älskling Rasmus.. äntligen har allting löst sig mellan oss,
Är så himmla glad för det också för trots hur allting varit så behöver jag dig där för att orka! :) Puss på dig gubben!

1 kommentar:

  1. Grattis i förskott på din dag gud vad fin du är i din klänning, såg på facebook // Karin

    SvaraRadera