tisdag 7 augusti 2012

hard workwork

Hejsan bloggen, idag fortsatte jag med målandet på stallet och det är nästan klart, lite makaroner i en plastmatlåda med smör och ketschup satt fint i magen som lunch, ute på ställningen när det småregnade till musik som jag hade i datorn inne i stallet på högsta volym. Jätte mysigt faktiskt

Ridit Hurran och mjukat upp henne inför, det blev ett dressyrpass + en uteritt!  Imorgon kommer nämligen dom första som ska komma och provrida hurran, ska bli spännande!

Tornado blev även longerad idag över 6st småupphöjda bommar efter varandra, gud så fin han är, tar alla klockrent! Blev som ett jogging pass för honom. Avslutade passet med att busa med honom litegrann, det tyckte han var väldigt roligt. Längtar verkligen tills han är inriden och klar för han är så väldigt fin i kroppen Tornado, och luftig i steget osv.

Har hittat en ny intressant klänning som jag faktiskt tyckte såg väldig snygg ut, med båda mina favvorit färger i..blå och svart!
Det får vara allt för idag, nu är jag trött och vill lägga mig och sova, och skriva ett låååångt sms till älskling innan ögonen slocknar. Ha en bra natt allihop och hoppas ni får längre sovmorgon än vad jag kommer få ;)

1 kommentar:

  1. då är den din! vart ska vi träffas så du kan få den? :)

    SvaraRadera