fredag 10 augusti 2012

överlevde den läskiga moppe turen

Nu är jag igång igen, bättre än någonsin fått vara med mina underbara bästa vänner och haft den bästa kvällen ever igår, körde moppen hem i mörket kring 12-1.. och jag är mörkrädd det var sjukt läskigt. Inte en enda bil var ute förom farsan blå so jag fick möta på.. hehe iaf så var jag goaste trött när jag kom hem och det var otroligt skönt att gå och lägga sig i en varm säng.

Hade fått hem en mobil på posten av bästa Jörgen som skickade ner från sthlm, tusen tack! Det fungerar super bara det att jag råkade he av mitt simkort så vi måste beställa nytt simkort!
Så alla ni, ni kan inte nå mig bara få facebook.  

Nu börjar jag dagen med att rida Cupido, longera Tornado sedan blir det ponnyridning vid 15.00 för Hurran och UIllas del, Maja is back och hon har även med sig en bekant som ville rida.
Bjuder på 2 Bilder som är tagna med den nya mobilen idag, den allra första bilden ja tog var den till höger kramkramJW, Uppdaterar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar