måndag 6 augusti 2012

NU

Idag ser dagen ungefär ut såhär:
08.00 - Vakna och käka frukost, ge Cupido morgon mat
10.00 - Jobbar hemma hela dagen med målning
* Rida Hurran
* Plugga
* Käka middag

19.00 - Ponnyridning med Maja
Sen vet jag inte vad kvällen blir av för något eftersom jag slutar jobba :) förmodligen ta det lugnt och  plugga sen se en serie innan jag somnar. Sen fortsätta dagarna med pluggning, ridning och vänner tills skolan börjar.. Imorgon ska jag fara in till stan och se på sånt här beachvolley med massor med vänner!!!!!! Sedan planeras även bio med Olivia och säkert fler! ;) kramkramJW
Måste förresten tacka min sjukt underbara bästa vän Christoffer Muren för att han finns i mitt liv, min gudomliga vän, min bästa vän, min allra allra bästa vän, mitt allt när världens känns knas och en av få vänner jag kan söka mig till direkt. Det är så skönt att ha dig så nära även fast du är såååå långt bort ibland min vän :) kramar till dig! Nu ska jag dra mig mot jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar