måndag 6 augusti 2012

värda att hyllas

Säger godnatt med dessa fina extremt duktiga vänner som är UNDERBARAAAAAAAAAAAA på att göra mig glad med sina otroliga röster och kunskaper! Tack Anton Ekström och Moa Karlsson för att ni gjorde min kväll ;) Lyssnat på dessa säkert tusen gånger om..





-    -    -    -    -     -    -    -    -    -     -    -    -    -    -
Under denna dag har jag målat stallet som ny är halft klart tog bilden när jag och mamma precis börjat, haft ponnyridning med maja som blev överlycklig när hurran kommit tillbaka. Min allra bästa sötaste ponnyridare som tom har med godis och blommor till mig!!!!!!!!
Har även badad med Natali med Hurran och Cassie, vi red till festplatsen i vännäsby!!!!! MYCKET TREVLIGT, och även som sagt suttit och lyssnat på Anton och Moa större delen under kvällen men nu blir det godnatt! Så har en bra natt allihopa, ska börja kolla på en krogen klänning vilken jag verkligen ska beställa hem.. NU BLIR DET GODNATTTTTTTT!
FÖRRVIRRAD... kollar på hur många som helst och vet inte vilken av dom jag ska välja..
Dagens och morgondagens jobb!

4 kommentarer:

  1. Varför så"poriga" klänningar???
    Det finns ju massor av snygga utan att det ser ut som om du skulle på porrklubb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För helt enkelt så gillar jag stilen? Har du problem med det eller?

      Radera
  2. Med den stilen så kommer andra kanske inte värdera dig som den fina tjej du faktiskt är vilket jag kan tycka är synd. Är rädd att du råkar illa ut å DET har jag lite problem med ;p

    SvaraRadera
    Svar
    1. okay okay jag förstår hur du menar! ;)

      Radera