torsdag 13 september 2012

gjorde lite nytt på bloggen, i hope you enjoy it!

TJABBA :D Allting blev fixat hos hästarna imorse vid kl 5 och mysigt var det, nu på morgonen ska jag först till ungdomsmottagningen och prata med en kvinna där som jag bokat tid med, sen ta vindeln bussen till skolan 10.10 sen slutar jag sent som vanligt ;p

Längtar till ikväll förresten också, vf det då? Jo, jag ska nämligen rida och får pröva hoppa en tjejs häst i vårat stall, ska bli mycket intressant med någonting nytt att pröva, det ärrrrrrrr så roligt!

Annars blir det bara att plugga och på fredag blir det förmodligen att dra ut :) Man tackar ju inte nej när man blir bjuden eller hur och jag tror jag behöver få komma ut och göra någonting speciellt roligt när jag mått som jag mått och jag tycker jag är värd det eftersom att jag både klarade Hovvården + matteprovet på samma dag! ;) På söndag blir det att fara till Sundsvall på LR kurs (Mammas super braiga smink!!!!) och även fara på hööks efteråt innan det bär iväg hemåt igen och göra iordning för skola på måndag. Jag har tänkt på en sak.. himmel vad veckorna bara springer iväg!!!!!!! 


Jag tänkte bjuda på en sanning sak om mig, så här bjuder jag på 10 sanningar om mig!
* Jag är det grymmaste mörkrädd!
* Jag är totalt kass på att veta hur jag ska klä mig, & matcha & veta vad jag ska ha på mig varje dag!
* Hästar är det som gör livet värt att leva, man kan dela allt med dom hur jobbig dom än kan vara ibland så finns dom ALLTID där!
* Jag är totalt kass på att hantera när jag bli stressad, och då blir ingenting som jag tänkt mig.
* Jag har rätt svårt för att bli kär.
* Jag jämför mig själv med andra varje dag, det är någonting jag måste sluta med!
* JAG ÄLSKAR MUSIK, det går inte 2 timmar utan att jag lyssnar på musik, lurarna och igång med musiken händer mer än 10 gånger per dag!!!!!!
* Jag har svårt att hålla i pengar, måste verkligen anstränga mig för det!
* Jag klarar mig inte utan min mobil, dator klarar jag mig utan men inte mobilen!!!!!
* Jag är alltid glad och snäll mot människor.
Nu sitter jag på MC donalds och värmer mig och in väntar den bokade tiden! Det börjar verkligen bli kyligt ute också är jag så dålig på att klä mig. Men nu ska jag börja bege mig mot UM! :)

6 kommentarer:

  1. Hejsan Jennifer
    Jag vill se en lista på 10 saker du är bra på. Alla är vi kass på olika saker. Focusera på det du är bra på istället :D
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart det tänkte jag inte ens på!! Tack för att du sa de :D

      Radera
  2. Hej Jennifer!
    Jo jag undra om du någon ha funderat på barn? Läst din blogg ett tag tänkte få veta lite mer om dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsanhoppsan! Hur menar du då? :) om jag har funderat på när jag vill ha barn eller om jag ska ha barn eller vad är det du riktigt vill ha fram i svaret? :)

      Radera
    2. Alltså det jag menar är att skulle du vilja bli mamma snart? :)
      Eller vilken ålder skulle du vilja isf bli mamma.

      Radera
  3. Men jösses vilken fråga till en tjej på 18 år.
    Mitt råd är, lev livet, ha kul, satsa på dig själv först. Barn är underbart men kräver både tid & pengar. Sen Jennifer, är det ganska smart att inte skriva ut alla innersta tankar på en blogg. Man kan få ha lite privat oxå
    Kram på dig

    SvaraRadera