tisdag 11 september 2012

Buy or not?

Gokväll, sa ju att det skulle komma ett sent inlägg, bättre sent än aldrig iaf!

Hann säga hej till både underbara Chrille och Olivia i stan idag, varit hos underbara Hambergarna i stöcke på fika, och mycket skratt och roligt snack, fick bli lite uppdaterad för hur det går för alla och kollat in hur det ser ut där, inte varit där sedan dom gjorde om ridbanan osv. Så det var underbart att få besöka mitt gamla hem även om jag aldrig bott där så, men dom har ändå varit helt fantastiska tränare och umgänget har varit bäst!

Varit ute och gått med Cupido i mörkret, nattat dom, pluggat hovvården och räknat några matte tal, känner mig extremt duktig!

Har även prövat byxor för ett tag sedan som jag blev väldigt sugen på att köpa!!!!!! Byxor från Gina Tricot för 599:-, satt hyvsat bra, kändes inte som att dom skulle glida ner + att man blev vig i dom!
Dom är i stretching tyg, super bra!

Nu släcker jag ner för ikväll, godnatt sovgott! :) kramkramJW

Så här så jag ut idag för er som funderar på det, så nu slipper ni tänka på det så mycket mer! :)

3 kommentarer:

  1. Byxorna var väldigt snygga tycker du verkligen ska köpa dom där kommer sitta bra på dig, ta hand om dig många kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Jag trivs bäst i magtröja när de gäller dom byxorna, men det måste du ju känna själv :)

    SvaraRadera
  3. har dom, dom är super najsiga!!

    SvaraRadera