tisdag 11 september 2012

Kunna dansa like this vore roligt

Kul att jag är så tråkigt människa som nu för tiden bara uppdaterar 1 gång varje dag, sry guys men har det lite jobbigt just nu. Nu är det lunch och ikväll blir det lika dant som alla andra tråkiga kvällar! 
Ska dock fara och hälsa på min andra familj idag... Stöcke ponnyförening! 
Saknar dom så, ska bli underbart att få träffa Sussi och Mona, dom bästa på att få en på humör och aldrig ge upp hoppet på att bli bättre på saker och ting. Ingenting är svårt enligt dom och dom förmedlar det så bra dom älskade Hamberg-arna!

Annars blir det inte så mycket idag, pepp pepp peppa mig själv med dessa roliga videosarna!
Cupido ska få sin promenad och jag ska få min springning och plugging stund!
Shihooooooooooww... Vi hörs ikväll, lovar att jag slänger in ett inlägg ikv, så checka in då och nu LOVAR jag på mitt liv ;) Så blir det inget inlägg kring 21 tiden ikväll så vet ni att det inte är sol i mitt hjärta..


1 kommentar: