måndag 10 september 2012

If U seek amy

Har suttit hos Britt-Marie och Gunne sen efter lunch eftersom att vi på måndagar bara har ridning på morgonen sen lunch sen slutar vi egentligen men då väljer jag att gå och plugga hos speciell lärarna, har suttit nu och jobbat järnet med Statsskick som vi läser om i Samhälls, fått instuderingsfrågor och allting inför provet som är några veckor efter vecka 41 så nu jäklar ska jag verkligen klara skolan! Nu är dagen snart över och det är bara 1 timme kvar.. sen får jag åka hem jippieee!

Huvva så skönt det är att bara sätta sig helt ensam och plugga jävel med dunkande musik i öronen, det är sååååååååå skönt! :) Ikväll har jag gjort ett eget schema för mycket ska hinnas ikväll!
* Promenad med Cupido
* Egen träning, ut och springa 24 min!
* Plugga
* Äta middag
* Duscha
*  Packa väskan inför nästa skoldag!
* Sova!


KramkramJW


2 kommentarer: