söndag 9 september 2012

Tusenfoting.. med hår?!!?!?

Vaknat upp och gått dagens promenad med Cupido, hjälp mamma i stallet för nu görs det om för fullt, byggs om och målas om. Även Tornado har blivit longerad över lite bommar och även utomhus, och han har verkligen blivit jätte duktig, duktig på att lyssna och lära sig kommandon! :)

Nu blir det en jogging tur för min del! Träningskläder är på, musiken sätter jag snart igång sen rullar jag fram i någonstanns runt i byn i ca 30min. Har ingenting att berätta för er bloggläsare idag just nu, så någonting intressant får ni vänta med att höra tills ikväll så kika in där vid 22-23 tiden så hörs vi då igen ;) 

Hittade även ett mycket mycket skumt djur idag kramkramJW

2 kommentarer:

  1. Det är en fjärilslarv. Det kommer bli en fjäril. :)
    Hoppas du mår okej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ofta!!! tack för svaret det trodde jag verkligen inte ;)

      Radera