torsdag 6 september 2012

PEPP PEPP PEPP

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D 

Har hittat min motivation och är på topp denna dag, hittat en super bra hemsida tack vare Charlotta Wendel (hennes super braiga blogg är dessutom länkad så kika in den där!!!) Nej men denna sida hittade jag genom henne,
http://www.funbeat.se/
En tränings sida där du kan skapa din egna sida och göra upp träningar och få tips och göra så att man har en egen kalender och man kan klicka så att kalenderna sätter in vad man ska träna varje dag eller hur många dagar man nu vill träna, super bra!!!!
Så nu tänker jag börja följa ett schema där 3 gånger i veckan, så länge jag få springa med musik kan jag träna då känner jag en stor pepp och träningen blir mindre jobbig! :)

Nu är det lunch i skolan, sen direkt till hippo för att luncha Penny och sen tillbaka till klassrummet och samhälls lektion, sen vidare när resten av klassen slutar för dagen beger jag mig till Gunne och Britt-Marie och speciall jobbar med matteprovet som jag ska göra imorgon!!!! :)
Äntligen börjar saker och ting bli gjorda, men det är påväg många nya jobbiga tunga prov så det blir till att plugga men mycket löser jag på lektionerna det här året som jag inte gjort förut så automatiskt när jag förstår bättre bli allting så mycket lättare ändå! :)

Har bestämt mig för att bara vara med Rasmus på fredag, tar krogen nästa fredag då fler kunde följa med!  Här kommer lite bilder från idag... ;)

Någonting som fick mig reält peppad today ;)

2 kommentarer:

  1. ja självklart skickar jag några bilder till dig kommer även lägga ut på min blogg så dom finns där med! ska ju fota dom idag och imorgon :)
    kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tusen tack vad bra jag längtar tills jag får se dom!!!! Min mejl står ju på bloggen, kramkram :)

      Radera