onsdag 5 september 2012

lättnad

Kommit hem, käkat middag, longerat Tornado över lite bommar idag som gick super!

Och sist men inte minst så Cupido är röntgad,ingenting i si-leden men dom hittade en liten förmodligen överansträngd i ett bakknä och det har han haft sen han kom det som var väldigt väldigt positivt var att den var  godartad och att på unghästar läker det fortare.
Så min gissning är att blev igång satt rätt fort när han kom till försäljningsstallet i holland, mycket tränad i eftersom man vill visa hästen kapacitet på film. Hoppad på kanske lite för höga höjder som han gjorde med för lite muskler. Men men man kan ju aldrig säkert veta :)

Nu ska jag säga godnatt för ikväll och det tycker jag ni läsare borde göra också! kramkramJW
Köpte nya skor på hm för några dagar sen, skulle inte ha gjort för nu är dom väl typ bruna redan..
Idag gick jag runt i det här hela dagen, mjukis tröja, linne och tränings tajta byxor, verkligen skönt.
Han är gudomligt fin i kroppen min fina Tornado, stolt över min boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar