onsdag 5 september 2012

No pain no gain

Lite kort om idag, lunchat hästar, käkat biffstroganof med ris till lunch, haft idrott tappat mobilen i världens största pöl, gjorde bort Hovvårdsprovet och klarade det och fick för första gången känna på känslan att göra en sak i skolan och hitta samma fokus som blir på tävlingar när jag går in i ett slags tunnelseende, så på något sätt blev det så bra när jag skulle sko och var förbannad och sket fullständigt i hur det skulle bli!!!!!!!!! Hahaha då klarade jag det och fick mycket bra på det!

Idag Skolan är slut för dagen, blir lite matte jobb sedan fara och röntga Cupido, är så nervös så ni anar inte! Uppdaterar mer ikväll, är lite stressad  så nu avslutar jag kramkramJW!
  Några bilder från min 18-års dag som mormor skickade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar