söndag 2 september 2012

Godmorgon töra söndag!

Nyss vaknat nu blir det att för det första dricka mycket vatten, sen göra vinter hagar och göra iordning för en nykomling som kommer ikväll som ska hyra in sig i vårat stall med hennes häst! :)
Jag har faktiskt sovit mycket gott inatt, gårdagen spårade men jag var så nöjd ändå när jag kom hem och käkade chips..¨

Förresten åker min bästa Mormor hem idag kring halv 5 tiden, sååååååååååå jag kommer sakna henne! Tusen tack för sällskapet, maten, fika på säng och skratten mormor om du läser det här får du väldigt gärna skicka lite bilder som du tog till min hotmail. Kramar från mig till dig!

Nästa fredag kommer hela five vara öppet och jag ska passa på ha en sjukt rolig fredags kväll igen har jag bestämt mig för eftersom att det inte är vilka gäster som helst som kommer vara där på plats! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar