söndag 2 september 2012

sleeep time babe

Har verkligen inte mycket ork så blir lite text och mycket bilder. Har ändå inte gjort så mycket idag så tror nästan ni kan gissa er fram genom bilderna. Ska försöka få mig lite sömn nu.. skola imorgon!
Snart får jag min lön från sommarjobbet också, tror jag ska beställa lite grann från hööks då! ;)
Nu blir det natti natti, kramkramJW
är man smart så är man..
Tänkte förmedla till er som är nyfikna på hurran, det fungerar bara bra men jag saknar henne så! :(
Lånat bilder från Sandra, ska verkligen ta någon helg framöver och fara och hälsa på! :)

2 kommentarer:

  1. Hurran har det jätte bra, sandra är min bästavän så ska fota hon och hurran i helgen. kan pussa henne från dig!
    kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Super toppen gud så roligt :) Hurran verkar har fått ett toppen hem :) kramkramJW

      Radera