måndag 3 september 2012

snabbt inlägg

Hejsan repris från igår.. ni får alltså gissa er lite grann fram till vad som hänt idag! ;)

Kan dock berätta lite sammanfattning, 1 ända lektion som var ridning och jag red Denver och det gick väl hyvsat passade även på att fota dom 2 hästar jag släpper ut varje morgon på Hippo och lunchar, käkade världens godaste fisksoppa till lunch, hade möte med några lärare och mamma och det kom tom tårar!, sa hej till min älskling och min allra bästa vän chrille muren i stan sen åkte jag dirrmode hem med 6 bussen från stan och det var party i mina hörlurar heeeela vägen hem, ponnyridnings Maja kom sen och red, och nu har jag precis käkat lite snabb natt middag och snart jag ska ända kliva upp.. suck. 5 står väckaren på!

På onsdag ska vi in med Cupido till vet och ultraljuda finisen, hoppas på det bästa! kramkram och godnattis //JW!
Penny
Angel

4 kommentarer:

  1. Varför ska ni ultraljuda honom?? :)

    Och i övrigt, hur går det med honom? Nöjd?
    Vad är planen för nästa år/hur lägger du upp träning osv? :)

    Hoppas du har det superbra! Längesen vi sågs! Kram! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen länge sedan vi sågs, vad roligt att du slängde in en kommentar och en fråga! Svarar på din fråga i ett kommande inlägg imorgon! KramkramJW :)

      Radera
  2. Min fina Angel! Tack för att du hjälper till, det är guldvärt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så lite så, jag hjälper alltid folk! Just därför jag ska ansöka som polis, tycker om att hjälpa folk och finnas där och om jag kan göra det lättare för andra blir jag jätte glad :) kramkram! :)

      Radera