fredag 12 oktober 2012

Allmänt skön dag

HEJSAN, ska uppdatera oftare jag lovar jag fastnar bara när jag spelade musik ikväll i högtalarna i mitt rum dansandes omkring och låtsades att jag var på five och ägde stället i mina drömmar! :D
Idag i skolan hade vi ridning direkt på morgonen red jag en ny häst på Hippo, en häst som inte hade varit med på någon lektion utan som bara lärarna ridit så jag tyckte det var väldigt roligt att jag fick pröva den.Mycket muskler har jag tappat, men bra gick det och fin var "Zamiro", mjuk och fin helt oförstörd, helt opassande på en ridskola men det blir nog bra.

Efter skolan blev det en liten tripp till stan och var med Stefan och Blomman som skämde ut mig totalt genom att hälsa på min lärare hahahah! Roligt var det och ni är så himla roliga och får mig att skratta, tack för det grabbar!  Hälsade även på Fältarna, Maja, kemi, Sebbe Majken, Grek och fler människor. Trevligt trevligt!

Tog sedan 5 bussen hem och fortsatte på en rolig kväll i stallet med Mamma och Mia som drack Whiskey och Caffe Latte eller var det nu var, och städade och hade roligt i stallet! 
Gjorde sedan i ordning Tornado och mamma longerade mig i alla gångarter, & prövade galoppera för första gången på honom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han var så duktig, och han lyssnar ordentligt bra på kommandona  om några månader är det 3års testet som gäller ;)

En skön fredags kväll blev det, popcorn, film, dricka och mys snack i telefonen med en gammal gammal goding nämligen Fredrik Edlund, shit så länge sen det var! Förmodligen kommer han hit och gör mig sällskap ikväll en stund :)

Har även börjat kika runt på mer och mer tatueringar eftersom att jag har bestämt mig för en och en till efter den ska det bli någonting litet på handleden.!

Nu ska jag sleeeepa, ha en bra natt och hoppas att alla kommer må lika bra som jag kommer må imorn ;)  hahahahahahs skulle inte tro det va! kramkramJW


MASSOR MED TACK TILL CAROLINA MÄÄTTÄ SOM GAV MIG DETTA EFTER ATT JAG RIDIT MAYA!
BLEV SUPER GLADDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)
Stefan ;)
Mycket blod blev det också ikväll..

2 kommentarer:

  1. Är det örat som blöder så mkt? Ta å smörj med AloeVeran så läker det ju på någon dag...

    SvaraRadera
  2. ... Det var Irish Coffee gumman... inte whiskey å cafe latte..

    SvaraRadera