torsdag 11 oktober 2012

In my mind

Tjabba, skolans lunch är nu i min mage, käkade precis vårullar och ris med röd sås, hur gott som helst, mig just nu! 2 lektioner kvar sen slutar jag 4 och tar fyra bussen till stan, är i stan 10 i 5 och ska gå med mamma på stan sen förmodligen åka med henne hem och packa en massa hö säckar sen sova.

Sen klassen har en middag på lördag kväll, skulle vara såååååååååå kul att först på fredag kl 15 fara till The Studio sen filmmyskväll med chrille och dom andra. Sen På lördag morgon fara hem, sköta hästarna göra allting klart inför helgen sen kunna åka på Johanna Östenssons inflyttnings fest med mysig och trevlig middag och allting med klassen.... jaja vi ser hur det blir! kramkram hörs ikväll eller imorgon på morgon! kramkramJW 

Gårdagens outfit!
Dagens outfit!
Bjuder på otrooooooooooligt sköna pepp låtar men det är oftast bara jag som tycker om dess!..
SJUKT SKÖNA! ;)

4 kommentarer:

  1. Vem är hästen på bilden?? Kan väl inte va Cupido, den såg så rund å musklad ut? eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du kommenterade!!!!!! Det är Cupido på bilden och jadu, han har blivit väldigt mycket rundare och finare i kroppen! :) Kul att det inte bara är jag som märker skillnad! kramkramJW

      Radera
  2. Men vilken skillnad!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen stor skillnad, kul att någon annan än jag märker det!!!!!!!!!! :)

      Radera