måndag 22 oktober 2012

*Bilder från i fredags!*

 Äntligen fått tillbaka mina saker från Chrille och nu kan jag ladda in foton på dator från i fredags, gud så roligt vi hade och i helgen är det ju halloween!!  , nu ska jag lägga mig och sova. Jag är helt slut efter att ha pluggat hela kvällen! Godnatt ha en bra natt och sov så gott allihopa!

Så här såg jag ut idag förresten!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bilder från i fredags! :)
Helt klart en väldigt rolig kortsnutt, skulle ta kort men det blev tydligen film!

1 kommentar:

  1. om du går in på meddelande, sen trycker du på "visa alla" och sen "övrigt" hittar du mmitt meddelande, har ett litet minne av att jag pratade med dig i fredags om de och skulle gärna vilja få svar på mitt mejl ;P

    SvaraRadera