måndag 22 oktober 2012

Hejsanhoppsan, nu är naglarna fixade och det är väldigt ovant :) Idag ska det beställas hö påsar från Hööks och ringa veterinären igen.

Ingen ridning ikväll för har bytt dagar så på Ons, Tors och Sön rider jag Nexus! :) och tror att Ons ska få vara en dressyr dag, tors hopp dag och söndag uteritt! :)

Ikväll ska jag väl vara hemma som alltid som vanligt och  försöka packa alla hö säckar, på onsdag har vi bad igen och på fredag ska jag nog se bio med Olivia efter skolan och sen försöka hinna umgås med max :)

Nu ska jag fortsätta jobba hos gunne för nu är lunch rasten klar! KramkramJW

Här har ni resultatet!!!!!! oh jag behöver nog inte skriva vad som är före och efter...
sååå ful, någon skola har gjort någon video HAHAHAHAAH se den :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar