söndag 21 oktober 2012

NU: Göra snygga naglar

Hej och hå nu sitter jag här i min hårda säng och är skit ful, utan smink och med en mys lurv tröja, ja ni ser ju på bilderna, rätt skönt faktiskt!

Förresten så inte hinner jag med att skriva nå mycket inte men jag ska försöka bli bättre! :) Tur jag har så himla fina läsare kring mer än 150 varje dag som är inne och läser trots det. 
Hästarna är klara och fixade, nu sitter jag och käkar mina älskade makaroner! Jag blir verkligen absolut aldrig less på det.. ibland kommer det väl perioder men nu har det verkligen blivit makaroner hela veckan.

Nu ska jag ut och packa lite hö till kusarna till imorgon bitti så det är klart sedan åker jag och mamma iväg och ska göra nya naglar så det kommer att bli toppen roligt att äntligen få ha fina naglar och inte uppbittna naglar.
Ha en bra kväll, slänger förmodligen in ett inlägg ikväll eller också får det bli imorgon bitti. Hatar att inte kunna skriva inlägg utan blider så det är därför jag inte uppdaterat bloggen. Känns bara jobbigt utan bilder, men nu är jag igång igen och telefonen fungerar bara det att min mobil laddare är hos chrille sen i fredags efter krogen så jag har inge batteri i telefonen. Kommer inte få den förns på måndag efter skolan så vet alla. :)

bort med dessa fula naglar, ikväll eller imorn kommer bild på mina nya naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar