måndag 19 november 2012

Bildinlägg+++++

Gud vad jag varit med om mycket på denna resa.. bio, fått rida, följa med på 2 olika hopptävlingar här nere, träffat otroligt trevliga människor, festat, myshemma kvällar, bowling, vildsvins jakt, tränat skyltar efter vägen när vi åkt någonstanns, fått följa med till en veterinärstation en bit ifrån där dom bodde, käkat på drive in på MC donalds och magen sprack av all glass och mat, följt med på hoppträning. tåg som stannat utan värme och lyse... och mycket mer! :)

Nu är jag alldeles strax framme i sundsvall och då har jag 10minuter på mig att hitta till nästa tåg som ska gå och åka hem mot umeå där jag lär vara kring 15.06! Ha en bra kväll, uppdaterar nog 1 inlägg till ikväll och passa er det kommer nog bli på video! kramkramJW



 
När tåget slocknade...

Frukost på tåget! :)

1 kommentar:

  1. Ja vilken härlig resa du fick göra... å jag är säker på att det inte blir din sista dit ner... bara en magkänsla jag har ;)

    SvaraRadera