lördag 17 november 2012

Surprise

Jag sitter just nu och funderar på hur jag ska förklara gårdagen.. men det finns nog inga ord alls, jag får inte fram några ord som beskriver hur glad jag blev av allt trevlig folk. Hur snälla och omtänksamma alla var och hur jag skrattade så att tårarna bara rann hela kvällen! :)

Vi drack och hade först mys middag hos Filippa åkte vidare till en fest en stund åkte sen vidare och disco bowlade med högmusik och tro mig jag fick några strikes!
For därifrån vidare på efterfest, drack ännu mer och spelade twister, tror allas armar och ben var upp i ansiktet och arslet på varandra, drack mer och spelade ett spel då  en person ska gissa vad en annan person ritar på tid, och har aldrig i mitt liv skrattar SÅ MYCKET! Vi höll på till kanske kring 2 :)

Nu är det sista dagen jag är här och det känns verkligen ända längst in det djupaste man kan nå i ett Jennifer- hjärta!

Filippa ska bjuda mig och Lasse på en överraskning nu så vi ska åka iväg någonstanns!!!!! Vi hörs imorn, kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar