tisdag 20 november 2012

ser ni skillnaden?

Hejsan allihopa, hoppas ni mår bra där ute? Jag har köpt en ny säng idag, super skön var den faktiskt om man jämnförde med min gamla som jag sover dåligt utav. Men nu är det nya tag som gäller med att försöka få lite bättre sömn så vi får se hur det går!

Nu ska ni få se en intressant sak, så otroligt mycket som hänt med Cupido sedan i juli då han kom till oss det är helt galet roligt att se ett sådant reslutat på honom. Det som gör en så glad och peppad!
Här är lite bilder och 1 video från idag.!

Imorgon är det en ny dag, har möte på skolan för att kolla hur mycket jag ligger efter med proven, sen ska jag luncha med pappa, efter skolan gå med min bästa vän chrille muren på stan och kika på lite julklappar och sedan rida på kvällen när jag kommer hem.

Nu är det godnatt som gäller kramkramJW!
en liten kort mys video hihi

2 kommentarer:

  1. oj det ser inte ut som att det är samma häst!!!!!!!!! bra bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst ser han mycket annorlunda ut :)

      Radera