måndag 26 november 2012

släppa loss lakritstrollen = gå och bajsa

Jag kan ju förmedla till alla att den hemskaste stressen är plugg, och det kan göra att hela livsorken åker åt helvette rent utav. Så till alla som går i skolan och läser det här, va aldrig borta från skolan, hur tufft det än kan verka. Därför att nu i efterhand sitta och plugga in allting man har missat + alla ämnen som kommer upp samtidigt är inte roligt och det är framför allt väldigt stressande.
Om 2 dagar ska jag har ett prov på alla papper som ligger här under roligt va?..  Sen har jag fler inlämningar som minst är lika många papper som jag skulle behöva få klart.

Ikväll ska Cupido ridas, sen blir det att plugga hela kvällen och lägga mig och sova kring 10 tiden!
Vi hörs imorgon, bloggen får lida då jag inte kommer hinna uppdatera ikväll. :) kramkramJW

Så här fick jag se ut idag!
Denna bild ska jag skriva ut och sätta upp på väggen hemma som ett underbart minne!

3 kommentarer:

  1. en som oxå pluggat ikapp26 november 2012 kl. 12:52

    Ta bloggpaus, å minska ner på hästarna och bara beta av skoljobben, det är mitt råd. Jag vet hur det känns när man e stressad så hajjar man inte det man pluggar. Vad gör det om hästarna står i en månad? Du missar inte så mycket, å era står väl dessutom på lösdrift va?
    Vi bloggläsare kan nog oxå vänta :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah rolig kommentar! Trevlig trevlig saken är den att jag själv inte håller uppe med ridningen pga utav att jag själv tappar muskler! Det som det sitter i jag vill verkligen ut på tävlingsbanorna nästa sommar och då vill jag hinna jobba upp mit själv och ta igen hela förra året som jag missade. Inte hopptränat på 1 år.... Därför vill jag försöka hinna med allting samtidigt... :) Men tack för rådet! :)

      Radera
  2. Jo, men risken är att varken skolan eller träningen blir speciellt bra. Jag tror du hinner ikapp med träningen ändå, skolan däremot är svårare att fixa i efterhand. Inte kul att sen sitta i en tokig sits i flera år bara pga en tävlingstermin, eller hur?

    SvaraRadera