tisdag 27 november 2012

Söker fotograf till vännästävlingen?

Hejsan, allt är toppen idag! Har varit ute och ridit Cupido med gramman idag för att han ska söka sig neråt istället för att vara så busig och inte konsentrera sig på att slappna av.
Har bestämt mig för att rida med den varannan gång jag rider! 
Har även tagit tag i mer plugg, och nu är det läggdags!  Ska bara flika in med några saker.

1. Jag säljer en förbygel, schabrak, kläder och andra saker billigt så hör av er om någon känner sig intressera!

2. Här har ni förresten videon som jag inte riktigt fick till på Nexus, men det fixade sig och den är nu upplagd på youtube. Filmkameran står på ett hinderstöd och hade så mycket ut zoomat som det gick så att man kan se på både före och efter hindret. Dock filmade kameran hela lektionen därför var jag tvungen och klippa eftersom det var flera minuter utan att någon var med på filmen. 
http://www.youtube.com/watch?v=lEEC4fTvoLE&feature=youtu.be

3. På tal om det, nu ligger proppen ute för Vännäs Klubbtävling jag ochNexus ska vara med i, inte bestämt än vilka klasser men åter kommer om det. Skulle gärna vilja att någon följde med och fotade mig?  Skriv till mig isånnafall eller skicka iväg något sms eller ring mig. kramkramJW
Här har ni en gammal tävlingsbild på mig och Ulla då vi vann derby klassen i vännäs.

Nästa inlägg kommer en video med 3 sanningen men bara en är egentligen sann.. så kika in imorgon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar