måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR

Vaknade med tuppen imorse. Cupido och Nexus har fått varsin uteritt i det otroligt varma vädret. Jag är ny duschad och nu packar jag för fullt inför nyår! Ska nämligen till stan ;)
 med världens bästa Maria. Ha en bra kväll för det ska jag ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Jag har alltid valt H&M som en affär man bara måste besöka innan man åker hem ifrån stan, det är min lilla favorit affär och jag önskar mig väldigt ofta presentkort där. Mycket bra affär enligt mig. Har mycket urval av kläder, massa olika färger och storlekar som passar alla och dessutom unga fina trevliga personal. Nya fräscha butiker, så fina kläder och bra priser. Tipsar er alla om att besöka alla H&M butiker runt om i Sverige och jag hoppas att ni kommer trivas lika bra som jag gör.

2 kommentarer:

  1. Nellie och kattungen31 december 2012 kl. 14:35

    Dissare som inte ens svarar!!!!!!!
    ;)
    Puss
    /ak

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAR INGA PENGAR ELLER SMS SYSTER YSTER <3 kramisss gott nytt år!!!

      Radera