söndag 30 december 2012

YES JAG GJORDE DET

Veckan vart fylld med massa roligt och jobbigt och jag har varit förbi stan på julärenden och käkat på Great Eastern (kina mat) med Maria och det har även varit många hemma slapp dagar + mycket pluggning.
Helgen blev också fylld med roligheter. Tävlingen i lördags gick jätte bra och jag kände inga nerver alls. YES poäng till mig! Blev felfri i både 80 och 90cm med Nexus och jag hade verkligen såååå roligt. Som jag saknat känslan när man är inne på banan och bara fokuserar till 100%. Skickar en väldigt stor bamse kram och ett oerhört stort tack till Nexus ägare Johanna för att jag får låna honom. Mer träning och mer tävling kommer efter nyår!

Har fått sällskap 2 nätter i rad, tackar även för det. Var skönt att slippa sova ensam och att ha någon att prata med. Sett sagan om ringen, tänt hela huset med ljus och lyxade till det med en kall öl och käkat plankstek med familjen. Niclas fick även vara med min fina vän. 
Följt med på hockey match och tagit fina mysiga ridturer med Cupido som börjar komma i mer form. Galopperade för första gången sedan någon månad tillbaka. Jag har helt enkelt hunnit med mycket denna vecka! Håller tummar och tår för att nästa sista lov vecka blir lika proppat!

Imorgon är det nyår och det planeras för fullt med min underbara vän Maria! I på fredag planeras det att dra ihop några fina vänner och fara till Five. Ryser bara jag säger dancefloor... Nu ska jag hoppa isäng. Upp tidigt imorgon och rida Cupido för att sedan ta en tripp till staden.
 Gott Nytt År på er i förskott!


Otroligt fin inredning, lite gammalt vilket gör det mycket mysigare. Lugnt och stilla, perfekt för en avslappnad fika med en trogen snäll vän. Underbart gott fika och mycket att välja på, lite höga priser men fikat är absolut värt det! Tycker alla borde besöka NK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar