fredag 28 december 2012

Underbat ridpass

Kvällen igår blev underbar tack vare hopptränings passet med Nexus. Det gick så fantastiskt bra och igår fick jag verkligen bekräftat på att all markarbetes träning, barbacka ridning, dressyrträning har gett någonting. Jag hoppade, vi hade rythm, takten, planeringen, vi var bäst. Klå det ni. Den känslan att vara den bästa på hela jorden, den känslan är underbar och just därför har min dag varit bäst!
Cupido fick sig en skritt och travtur som vanligt. Imorgon är det min först lilla mysiga tävling med Nexus och MYCKET ROLIGT ska det bli. Uppdaterar på söndag om hela helgen har lite lite tid just nu kramkramJW :)



Subway måste vara mitt akut ställe som räddat mig så många gånger med middag i magen när jag haft bråttom hem och vet att jag inte hinner äta. Deras mackor är otroligt goda och man blir mätt, man får mycket för pengarna och personalen är snabb och trevliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar