torsdag 31 januari 2013

jag vill, jag kan, jag ska

Hej alla unika och värdefulla människor. Har lite problem med lågt blodtryck men försöker leva vardagen normal iaf, mår rätt så konstigt. Idag ser jag ut såhär (det är nu ni ska kolla på bilden hehe...) Igår spenderade jag tid på körskolan och det var otroligt intressant och lättare än vad jag trodde. Träffade lite folk på Max när jag satt där och väntade på bussen hem kring halv 9, åkte sedan till Vännäs och hämtade mina nya lurar jag köpte utav Hanna Eriksson, en trevlig kväll en stund där blev det. Måste även tacka ett speciellt samtal igår om hur jag mår det var väldigt skönt att få prata ut med någon som förstod. Super tack du vet vem du är. 

Är förresten super taggad på Umeå ryttarförenings tävling.. men mer om det sen! Nu är det skola som gäller. Vi hörs förmodligen ikväll, ha en bra dag! :)

guess what . .  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar