torsdag 31 januari 2013

trött cheyy

Hejsan alla bloggläsare, välkommen alla stora som små, gamla som unga att läsa dagens inlägg.
Nu känner ni er all välkommen till min blogg eller hur hahaha.

Hinner inte skriva så mycket ska ta och lägga mig är väldigt trött och behöver det p.g.a. blodtrycket.
For ut och red Cupido och mötte några cooola grabbar som var ute och körde, sebbischh och emilschh som blev med på ett kort i farten :) 
Cupido gick bra, även om han vill försöka använda vänster bak så lite så möjligt. Mycket skänkelvikningar över vägen blir det varje pass för att stryka det. Man han har blivit väldigt duktig, han blir inte anfådd som förut och träningen går framåt. Han är piggare i övrigt, orkar mer och väldigt arbetsam.. roligt roligt!

Även skickat en gullig sak till Farfar för någon vecka sedan som jag tror han kommer bli glad över. Detta inlägg får bestå utav mest bilder för jag är så trött så jag tror jag hoppar isäng nu. Godnatt kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar