tisdag 29 januari 2013

LUNCH

Nu är det fika och medans så pluggar jag lite på rasten och jag skriver på mitt personligt brev då jag ska ansöka om ett jobb.. ;)

Förresten så glöm aldrig att kämpa för vad ni själv tycker om och vad ni själva vill nå för mål. Lyssna på folk ni tror på och lägg alla andra bakom er.
Själv är jag så glad att jag håller på med hästar och det är otroligt hur mycket ridsporten betyder för mig. Jag förstår att för er som inte tycker om hästar eller rider inte förstår hur jag menar eller känner samma känsla i kroppen som jag gör. 
Jag blir så glad utav att rida och jag vet exakt vad jag gör. Jag behöver inte tänka så som man måste göra när man är lite osäker på vad man gör.
Men jag vet och jag gör bara efter rutin och kroppen bara rör på sig så som den ska. Absolut är jag inte bäst och det skriver jag inte heller. Ursch så tråkigt att inte ha någonting att kämpa för? Att inte kunna bli bättre?  Men att sitta och träna kroppen, svettas, kämpa, och ändå ha så roligt med mina stjärnor. Även om ridning också är jobbigt ibland så är det innerst inne väldigt roligt.


Just nu är jag nere i en period som är väldigt jobbig med vissa saker. Jag har mycket att plugga, mycket att hinna på kort tid och jag är väldigt van att arbeta själv i skolan vilket är lätt men jobbigt ibland också. Då är mina fina stjärnor bäst att komma hem till krama och och bara gråta ut i deras underbara päls. :)

Och kom ihåg den gyllene regeln, så som du vill bli behandlad själv ska du behandla andra. Så kom ihåg att ta hand om människor. Vi är alla lika fina och värda! kramkramJW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar