lördag 26 januari 2013

myskvällen number one

Just kommit innan för dörren. Varit på bio och sett Mammas Pojkar som inte var så bra men det var väldigt trevligt med familjemys ändå. Hästarna är nu intagna och jag ska sova eftersom att jag behöver all sömn jag bara kan få. Så vi hörs imorgon helt enkelt då jag ska försöka skriva färdig ett hästskötarexamens arbete. Sedan imorgon kväll kanske det blir att träffa lite vänner. Mån + Tis är det kör skolan som gäller på kvällen. Förresten så släpps alla biljetter till Studentskivan 2013 i Juni i sammarbete med Five, Taket och O'learys och eventuellt kommer jag sälja så vet ni. Nu ska jag hoppa isäng, här kommer lite bilder från kvällen. Godnatt!


LRs hårprodukt serie, mina favoriter! Gud så bra de är och helt sinnes hur gott dessa luktar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar