måndag 28 januari 2013

Ny vecka, Nya tag allihopa!

Outfiten idag, bilden tagen imorse! 
Idag är en bra dag, jag är så glad och så taggad på allting som kommer hända just nu. Det här året kommer bli det bästa häst året helt klart. Nu får ni ha det så bra så hörs vi ikväll efter bil körskolan.


Lägger en tanke och många tysta minuter på Joakim Berg och allting han varit med om. 
Jag har själv varit med om saker, absolut inte lika allvarliga. Varit mobbad, blivit lämnad ensam på otrevliga ställen, vänner inte bryr sig, varit med dåliga gäng fått se otäcka saker. Allt jag gjort och varit med om de kommer inte jag skriva ut på denna blogg. Men ett speciellt videoinlägg kommer ut för att jag älskar min mamma så mycket och vill att hon ska veta hur betydelse full hon är. Missa inte det om några dagar! Inspirationen har jag fått från den modiga och starka Joakim Berg.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du har börjat med bil körskolan Jennifer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag äntligen tagit tag i det, tummarna upp för mig! :)

      Radera