måndag 18 februari 2013

lyckad kväll

Hej, att livet är jobbigt just nu är ingen stor förvåning. Går ju sista året så mycket ska göras klart och lämnas in. Men ikväll blev en väldigt avslappnade kväll faktiskt och det var väldigt skönt.

Fixade nya naglar (bild kommer imorgon) och shoppade lite på Tegs Hästshopen! Vad som följde med hem får ni veta imorgon ;) Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning för kvällen nu ska jag smörja in min nakna människo kropp som jag ligger med här i sängen med mjukgörande och få bli baby mjuk och len och lukta gott! :) Det är inte ofta jag sover naken men ikväll blir en speciell kväll hahaha. KramkramJW

Dagen outfit blev vanliga svarta jeans, as usual, med den nya underbara jackan jag trivs så bra i! Så skön den är och underbar att rida i då den inte är för varm, inte klumpig, formar sig efter kroppen så man kan se sitsen osv. Super bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar