torsdag 28 mars 2013

sjuk ursch fy blä

Sitter just nu denna morgon och kollar på Hööks häst shop och drömmer mig bort utav allt jag vill ha, då jag har lite feber nu så tycker jag är värd att drömma mig bort lite. Idag blir det en blandning mellan, mat, sova, plugga och sova lite till. 

Glada roliga nyheter är att när jag kommer hem ska jag få träffa min älskade familj,min hund, mina älskade tävlingshästar och ska dessutom få Låna Nexus och hoppträna för Erik Berggren, ni minns väl fina Nexus som jag lånar att tävla och träna...? Annars har ni honom här! Dressyr hästen som kan hoppa!


-          -           -         -
Förresten så är jag så otroligt taggad på att få komma hem.. första veckan jag är hemma (Påsklovs veckan) kommer bestå av trimning utav Nexus, Cupido (unghästen), Tornado (unghästen) och Emmet. Det kommer bli så roligt. Ska göra ett schema för alla hästarna så att Cupido kommer igång och börjar hoppar och Tornado trimas till 3 års testet så att han blir klar och hinner vila rätt länge inför det som är den 19 Maj. Längtar verkligen att komma hem och göra det jag är bäst på, inte tänka så mycket utan bara träna hårt, bli svettig, vila och skapa muskler. Wiiiiiie så roligt! :)

Är ni inte lite sugna att se hur Cupido har blivit hittentills? :)  Här var en film från första gången, samma dag som han kom hem till mig från Holland så fick jag pröva på honom lite grann.
Film på honom kommer också filmas under veckan. Ni ska se så fint hull han har fått, på denna filmen är han ju nästan så att skelettet håller på att falla ihop för han är så smal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar