onsdag 27 mars 2013

sjuk osv osv osv

Hej har varit sjuk och fick akuta magsmärtor igår, väldigt otäck. Spydde lite gran på toaletten och satt där ett bra tag, somnade till lite men sedan vaknade jag sittandes på toagolvet. Pallrade mig till sängen och här har jag legat hela dagen. Tagit 3 verk tabletter nu mot min huvudvärk jag har idag.. sovit nästan för mycket ändå har jag magsmärtor och huvudvärk? Undra om det är stressen eller bara pirrigt inför skolan att det snart är studenten och mycket uppgifter ska in? Ja inte vet jag.... drygt är det iaf. Vet inte om det blir något praktik imorgon heller.

Tills jag blir frisk lever jag på bra musik, ladda ner denna sköning från DJ Windseth!
http://www.mixcrate.com/windseth/midori-shake-my-world-teaser-mix--289736


Annars har ni min spotify lista här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar