torsdag 18 april 2013

Godmorgon rövsår

yes, rubriken svider med det är sanning. Vaknade upp med gigantisk rövsår. För er killar som inte rider kan jag bara säga att vi ridtjejer står ut med mycket. T.ex som igår då jag dressyrtränade (stryketräning) utan sadel på hästen. Inget man vill göra något ofta. Skulle sedan duscha efter ritten och tror jag dog. Mitt arsle är inte okej förstår ni hur ont man kan ha mellan skinkorna? Hahahahah gud det går inte ens beskriva. Nog om arsel-snack. Visar en bild och jag lovar det är inte min röv det är en fantastisk känslofull google bild. Njut av att ni inte känner som jag gör idag! 

Lite kort om igår, dressyrträning hela kvällen för Johanna i stallet, gud så bra hon var. Först Cupido ett pass sedan Nexus ett pass. Gick so damn good och det blev verkligen en AHA upplevelse. Älskar sådana upplevelser då man får mer förståelse för vad man gör för fel. Så nu är vi igång, den första dressyrträningen vart igår och han gick så underbart fint och jag fick mycket hjälp.

Ska även börja vara hopptränare i vårat ridhus... DE NI! Roligt roligt! :)

Nog om allt bloggande om hästar, jag kommer att bli sponsrad lite utav ett grymt gym som heter "Deep Bodywork Exclusive". Mer om det senare när fler saker blir klar. ;)  Vi hörs ikväll eller imorgon! Imorgon har jag ridning och vi ska kika på massor med filmer. KramkramJW
Min fina C, efter våran FÖRSTA dressyrträning igår!!!..
Gissa vad... Min studentklänning har kommit.. ;)
oh... this fucking feeling!

2 kommentarer:

  1. Hahahah du är världens roligaste människa. Tack för att din blogg finns! ! !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha åh vad roligt att du tycker det! :)

      Radera