onsdag 17 april 2013

Update de senaste dagarna

Det var ett tag sen och nu kommer lite update!  Min iphone har gått sönder, skärmen är spräckt ;( , gjort bort en massa rester och har hunnit tävla hoppning och dressyr och representerat Forslunda Gymnasium mot en tävling mot 2 andra gymnasium som har med hästar att göra. 

Vann hoppklassen och höll på att vinna dressyren om jag inte hade ridit fel väg. Hahah FAN. 
Det roligaste jag gjort på länge faktiskt och det var riktigt roligt att leka runt på 80cm. Hela forslunda gjorde bra ifrån sig och jag är stolt över oss. Sen att vi kom sist iaf är en annan sak var ju bara 3 lag. Men fusk att Burträsk gymnasium hade varit med året innan också så de visste hur allting skulle gå till :O ....

 Videor finns på både Hoppningen och Dressyren. Bara att klicka och njuta hahaha! Vi hörs snart, nu är det fika som gäller.. har precis haft idrotts teori och bara jobbat på det egna tränings programmet. byeee fans! :)
Fotograf: Frida Olofsson http://trothorses.blogg.se/
Hade roligt med alkoholen och mina vänner i fredags!




Mys kvällar med fina bästa mormor under helgen!


Myste sönder nätterna med min underbara hund Tess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar