söndag 21 april 2013

hej på er

Hej, igår satt jag på hopptävling och var speaker på Vännäs klubbhoppning. Det var så enormt roligt så ni anar inte! Sen snackade jag lite med bossen för tävlingen, Magdalena, om lite jobb på ridskolan och utbildningar och jag funderar att gå domarutbildningen. :) Vi får se hur jag gör med Militär utbildningen jag är sjuk just nu så om jag är såhär på onsdag kommer jag nog inte göra proverna för det stod i pappret att man inte skulle komma om man är sjuk. 

Nu händer det grejer, jag städar och fixar i mitt rum. Kameran är beredd på laddning osv. Gissa vad jag ska göra i eftermiddag!!! Det får ni se mer utav sen iaf.. bilder och kanske lite film kommer!
Nu ska jag ut och rida Emmet och Nexus innan jag sedan far iväg kring 3 tiden med hästarna!!!.. BAM BAM BAM... ni får se mer sedan!
LR bara levererar och levererar! Denna fungerar mot stressade situationer när man inte kan prestera. Som t.ex jobb, skola och på tävlingar. Jätte jätte bra!!!!!!!!!!!!!!

Bilder från igår, Tornado min 3åring som är under inridning :)


1 kommentar:

  1. Har en fråga, Min häst sparkar extremt mycket i boxdörren så fort någon är i stallet. Vad ska jag göra? vi har provat att skita i han helt men tillslut så sparkade han lös plankorna. vi har provat att stå och säga till, då blir det bara ännu mer. Ända sättet vi får tyst på han är att ge honom mat men det funkar ju inte i längden.

    Tacksam för svar

    SvaraRadera