lördag 20 april 2013

skriva ut lite

Jag vill bara försvinna någonstans där smärta och känslor inte finns, slippa höra hur dålig jag är och vad jag hela tiden gör för fel. Någonting är allvarligt fel uppe i min skalle. Bloggen kommer kanske bli lösenords skyddat om någon dag. Vill ni ha lösenordet så skriv till min facebook "Jennifer Jenko Wassermann". punkt slut.  Hörs ikväll, nu far jag till tävlingen och ska vara speaker! Det kanske kan få mig på bättre humör, att få vara på det jag älskar med det jag älskar.

4 kommentarer:

  1. Du ska inte lyssna på vad andra säger! Du är en underbar och fin person som jag verkligen ser upp till! Du är Grym Jennifer! Stay strong!<3
    Finns här om du vill/behöver prata :)

    SvaraRadera
  2. Älskade finaste Jennifer!♡ Du ska inte lyssna på andra!! Du vet vad jag har sagt! Finns för dig vad det än är!!!♡
    Love you finaste vännen!♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så gullig du är! kramkram ♡

      Radera